سيد شنتياسيد شنتيا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

شنتيا كوچولو عشق مامان نفس بابا

کلمات جدید شنتیا

1393/3/7 14:01
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که دارم این مطالب رو می نویسم  سيد شنتيا تا این لحظه ، 1 سال و 10 ماه و 9 روز سن دارد

 

میشینی روی زمین دو تا دستات رو با فاصله کم از هم قرار میدی . یعنی داری اندازه خودت رو وقتی کوچولو بودی نشون میدی

دستات رو میذاری روی زمین میگی "من"

بعد من برات میگم شنتیا کوچولو بوده 

بعد تو میگی"شی ماما" : یعنی شیر مامانش رو خورده 

بعد من میگم بزرگ شده حالا باید ؟؟؟

تو میگی "بولو" یعنی پلو 

من میگم پلو بخوره بزرگ بشه بشه قد؟؟؟؟

تو میگی: "آیییی" : یعنی دایی 

جمله کلی اینجوری " شنتیا کوچولو بوده(تو با دستت نشون میدی) "شی ماما" خورده بزرگ شده . حالا باید "بولو" بخوره بزرگ بشه . بشه قد "آییی"

 

"یا علی" : همیشه موقع بالا رفتن از چایی یا بلند شدن از زمین میگی "یا علی"

"یا ایسین" یعنی یا حسین : همیشه بعد از آب خوردن میگی یا حسین

"مکّه" یعنی پنکه : همیشه موقعی که برات غذا میارم اشاره می کنی به پنکه و میگی "مکّه" یعنی غذات رو ببرم جلوی پنکه خنک کنم

"اِکّه" :سکه

"اَکّه": کره

"منیر": پنیر

"نو" :نون

"آسِ" یعنی عمو یاسر

"آلام" یعنی سلام

"باکیک" یعنی پارگینگ

ببعی میگه "بَ بَ" دنبه داری؟ "نوچ "

اعداد رو هم می شماری. اینجوری: دو _ دو_ سه _تار_ نو _سیس_ نو_پَن

همیشه وقتی از پله ها بالا و پایین میری پله ها رو می شماری

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

ما مان مهرسا
5 خرداد 93 13:29
حمیده
19 تیر 93 23:27
خوشبختم... به منم سربزن