سيد شنتياسيد شنتيا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

شنتيا كوچولو عشق مامان نفس بابا

قهقهه

1391/10/17 9:16
495 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم دیگه داری حسابی بزرگ میشی. هر روز کارای جدید یاد می گیری و دل من و بابات و آب می کنی 

دیشب توی آشپز خونه توی روروئکت نشسته بودی تا مامان ظرفا رو بشوره بعد یهو شروع کردی یهو جیغ زدن و ذوق کردن و خندیدن بعد من با خنده بهت گفتم جیغ نزن تو هم یه عالمه قهقهه زدی من گفتم نخند دو باره تو بلند بلند قهقهه زدی یه 10 دقیقه ای این مکالمات ما ادامه داشت .

بعد بابا جونت و صدا زدیم که بیاد از گل پسرش فیلم بگیره ولی خوب طبق معمول تا دوربین اومد شما شروع کردی به پووووف پووووف کردن و بازی تعطیل شد بنا بر این هیچ عکسی از این بازی خوشکل نداریم 

چند شب قبل هم گرفتم روی دستم و می بردمت بالا پایین تو هم ذوق می کردی و قهقهه می زدی. خوشبختانه از این بازی عکس داریم ، البته توی عکس صدای خوشکل خنده هات نیست 

قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرزانه
3 بهمن 91 23:54
سلام پسر گلم قربون اون خنده ی شیرینت برم که دل ادم براش ضعف میره