سيد شنتياسيد شنتيا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

شنتيا كوچولو عشق مامان نفس بابا

عکس های 7-8 ماهگی

1391/12/29 2:04
358 بازدید
اشتراک گذاری

شنتیا

 

شنتیا

 

شنتیا

 

شنتیا

 

شنتیا

 فدای خنده های شیرین و خوشکل تو بشم 

شنتیا

 

شنتیا

 

شنتیا

 

شنتیا

 

شنتیا

شنتیا

 

شنتیا

 

شنتیا

 

شنتیا

 

شنتیا

 

شنتیا

 

شنتیا

 

شنتیا

 

شنتیا

 

شنتیا

 

شنتیاشنتیا

 

شنتیا

خوب گل پسر من این چه مدل غذا خوردنه

شنتیا

 

 

رفتم دم کمدت یهو دیدم ایم لباسه الانه که برات کوچیک بشه منم سریع تنت کردم رفتیم بیرون البته فقط همین یه بار چون برات کوچیکه

شنتیا

 دم عیدی یهو برف اومد و هوا خیلی سرد شد خونه هم حسابی سرد بود منم مجبور شدم اینجوری لباس تنت کنم

شنتیا

 منتظری مامان حاضر بشه بریم دَدَ

شنتیا

 فدای ژستت بشم

شنتیا

 سلطان قلب من 

شنتیا

 

شنتیا

 

شنتیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق مامان آرشا
16 فروردین 92 19:32
وایییییییییییی چه عکسای نازیییییییییییییی