سيد شنتياسيد شنتيا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

شنتيا كوچولو عشق مامان نفس بابا

چهار دست و پا

1392/2/2 18:01
381 بازدید
اشتراک گذاری

دیدی گفتم داری تند تند بزرگ میشی 

از دیروز صبح چهار دست و پا رفتن رو هم یاد گرفتی و دیگه یه جا بند نمیشی 

راه میافتی میری نزدیک میز یا مبل بعد هم دستت رو می گیری بهش و بلد میشی می ایستی، ولی هنوز بلد نیستی برگردی و بشینی . یهو خودت رو ول می کنی و می خوری زمین. نگران نباش من مواظبتم که چیزیت نشه تا زود زود یاد بگیری و خودت مراقب خودت باشی 

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:23
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه