سيد شنتياسيد شنتيا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

شنتيا كوچولو عشق مامان نفس بابا

عکس های 9 تا 10 ماهگی

1392/3/5 12:38
887 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

عکس ها توی ادامه مطلب

اینم عکس های 9 تا 10 ماهگی با تاخیر

این جیگر منه

شنتیا

شنتیا

شنتیا

جیگر من موقع غذا خوردن

شنتیا

شنتیا

شنتیا

اینم جیگر منه که رفته توی سبد لباس ها

شنتیا

اینم موش کوچولوی منه

شنتیا

تاب تاب عباسی

شنتیا

 س

ای بابا بچه چرا رفتی نشستی توی کاسه

ش

این اسباب بازیه اسمش "یا تو دی" هست 

جسابی هم گل گلی من باهاش سرگرم میشه

ش

ش

ش

یا تو دی رو بخورم هَــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

ش

ای وای یا تو دی فرار کرد رفت زیر مبل 

ش

ش

حالا چی بخورم 

ش

ش

یه روز عصر جوجوی کوچولو حوصلش سر رفت با هم رفتیم حیاط

ش

ش

ش

 

ش

یه کم هم بیسوکوئیت خوردیم

ش

اینم چند تا  خواب نانازی

ش

شیمکشو ببینید

ش

ش

الان کنترل رو می خورم  هَـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

ش

چرا قیافت اینجوری شده جیگرم

ش

اینجا هم پشت بوم خونمونه 

شنتیا با روروئکش اومده سلاله هم با کالسکش

ش

این چه وضع غذا خوردنه جوجو

ش

اینم شنتیا و سلاله کوچولو

ش

نگاه داره؟؟؟

ش

ش

ش

نخور مادر جان بچه مردم رو 

ش

این جا هم دشت بهشته 

ش

ش

ش

اینجا هم داری فضولو می کنی . ای وای ببخشید دارید کنجکاوی می کنی

 شش

ش

ش

اینی که داره میره توی دهنت بند شلوار نازنین منه

ش

ش

اینجا هم داشتی به ظرف ژله دست درازی می کردی

ش

 معلوم نیست خوابیدی یا داری می دویی

 ش

 به نظرتون شنتیا داره چرا آروم اینجا نشسته 

ش

بله درسته داره آب پریا می بینه 

ش

ش

خوب دیگه اینجاهاش حوصلش سر میره

ش

برم یه کوچولو کنجکاوی کنم

ش

ش

اینم یه خواب خوشکل دیگه

ش

اینجا هم گل من داره تنهایی غذا می خوره

فکر کنم 2 تا دونه برنج رو خورد

ش

 

ش

این لباسه وسط تابستون اندازت شده خوب من چی کارش کنم

ش

این حرکت هم یعنی دالی

ش

خوب مسافرت کیش شروع شد و اینجا هم توی هواپیماست 

ش

اینجا هم روی اسکله هستیم کنار دریا

ش

ش

اینجا هم رستوران توتی فروتیه که پیتزاش حسابی بهمون چسبید

 ش

اینم ساحل دریا

ش

ش

ش

ش

شنتیا و سلاله در نقش عروسک

س

خوب رسیدیم به جشن تولد 10 ماهگی و مروارید کوچولوی شنتیا

این از کیکش که کلی راه رفتیم تا خریدیم البته با تاکسی

ش

بیا شمع ها رو فوت کن 

ش

دست دست

ش

الهی قربونت برم شادی تو  با دنیا عوض نمی کنم

ش

نا مردا خودشون دارن کیک می خورن به من بشقاب دادن 

ش

بیا جوجو یه کم بخور 

خوشمزست؟؟؟

ش

آره بد نیست

ش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

amir
6 خرداد 92 16:37
ey joooooonam , maaaaahe maaaaaaaaaahhh , booooooooooooooooooosssss shantiaaa joooooooonnn