سيد شنتياسيد شنتيا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

شنتيا كوچولو عشق مامان نفس بابا

این چیه؟؟؟

1392/3/25 11:53
251 بازدید
اشتراک گذاری

یه مدتی هست که اسم بعضی از وسایل رو یاد گرفتی و وقتی ااسمش رو می گیم تو به اونا اشاره می کنی

می گیم ساعت کو و تو اشاره می کنی سمت ساعتی که روی دیواره 

تا حالا پنکه ، تلویزیون، تلفن،ساعت،لوستر و غذا رو یاد گرفتی

وقتی هم می گیم دندونت کو دستت رو می بری توی دهنت 

 

چند روز قبل یانگشتت رو اشاره کردی به سمت ساعت و  به نظرم اومد که گفتی این چیه ولی وقت فکر کردم که این رو گفتی و منم جواب دادم و گفتم این ساعته

 بعد دوباره اشاره کردی سمت پنکه و گفتی این چیه ، البته با این تلفظ "این تیه؟

این بار دیگه ذوق کردم ولی بازم باورم نشد. یه بار که بابا جون هم بود باز هم گفتی این تیه ؟ . اینبار دیگه بابات هم تایید کرد که همینو گفتی . 

الان دیگه پرسیدن این سوال یکی از سرگرمی های من و تو شده . تو دائما اشاره می کنی به چیزای مختلف و می پرسی این تیه؟ فکر کنم حسابی کنجاو و پر حرف باشی چون خیلی چیزهای دیگه هم می گی و همیشه در حال صحبت کردن هستی ولی من متوجه نمیشم که چی میگی

 

الهی من فدای توی بشم که داری روز به روز بزرگ تر میشی و هر روز چیز های جددید یاد می گیری . فکر کنم از این به بعد باید تند تند بیام و پست های جدید بذارم و کار های جالب و با نمک تو رو بنویسم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله پروانه
27 خرداد 92 9:01
قربونت برم که اینقدر زود همه چی رو میگی جانم دلم برات تنگ شده عزیزم