سيد شنتياسيد شنتيا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

شنتيا كوچولو عشق مامان نفس بابا

نماز خوندن

1392/4/2 10:37
359 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه موقعی که من دارم نماز می خونم میای میشینی روبروی من و سعی می کنی که مهر رو برداری و بخوری . من هم برای اینکه تو مهر رو نخوری بعد از سجده مهر رو بر می دارم . 

هر موقع میرم به سجده تو میدونی که سرم روی مهره برای این که به مهر برسی سر من و میکشی و سعی می کنی از روی مهر برداری 

چند روز قبل مهر رو روی زمین جا گذاشتم تو هم تا مهر رو دیدی همون جوری که نشسته بودی خم شدی و رفتی دهنت رو گذاشتی روی مهر بعد دوباره نشستی و سرت رو آوردی بالا و شروع کردی به تکون دادن دهنت یعنی مثلا داشتی نماز می خوندی ، بعد دوباره خم شدی و دهنت رو گذاشتی روی مهر یعنی رفتی سجده 

از اون روز هر موقع که من دارم نماز می خونم تو هم میای روبروم میشینی و باهام نماز می خونی یه موقع هایی هم از فرصت استفاده می کنی یه کم از مهر میچشی.

 

قبول باشه نمازت پسرم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانه بهار
17 تیر 92 23:45
قبول باشه گل پسر دختر منم همین طوره .... ولش کنم تمام مهر رو میخوره