سيد شنتياسيد شنتيا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

شنتيا كوچولو عشق مامان نفس بابا

تولدت مبارک پسرم

1392/4/27 0:56
454 بازدید
اشتراک گذاری

21 ساعت مونده به تولد گل ناز من 

سال قبل چنین شبی بی صبرانه منتظر به دنیا اومدن تو بودم پسرکم و البته به شدت نگران از دیر اومدنت.

ولی هر چی منتظر موندم نیومدی.دکتر بهم یه داروی خیلی خیلی بد مزه داد و گفت اگه اینو بخورم نینیم تصمیمش عوض میشه و به دنیا میاد ولی دکتر اینو نمی دونست که پسر من کله شق و یه دندست و نمی خواد به این سادگی ها به دنیا بیاد .

فرداش یعنی سه شنبه 27 تیر ماه سال 1391 رفتیم دکتر .دکتر گفت صبر می کنیم تا شنبه اگر خودش به دنیا نیومد دیگه  دعواش می کنیم تا به دنیا بیاد. ولی قرار شد قبل از رفتنمون به خونه یه سونو گرافی از نینی بگیرن تا مطمئن بشن که حالش خوبه . 

خیلی منتظر موندیم تا نوبتمون شد. تقریبا ساعت 6-7 عصر بود. آقای دکتری که سونو گرافی رو انجام می داد گفت که گل پسر من در وضعیت خوبی قرار نداره و بند ناف هم دور گردنشه.

دلم می خواست بشینم روی زمین و زار زار گریه کنم ولی فرصتی برای این کار نبود . خیلی سریع رفتیم طبقه بالا پیش خانم دکتر. خدا رو شکر که هنوز خانم دکتر توی بیمارستان بود. آخه همه دکتر ها رفته بودن و ساعت کار درمانگاه هم تموم شده بود. خدا خیلی ما رو دوست داشت که خانم دکتر هنوز توی بیمارستان بود .

دکتر با دیدن نتیجه سونو گرافی گفت همین الآن باید گل پسر رو به دنیا بیاریم .خیلی نگران بودم و خیلی هم می ترسیدم .  دیگه بقیه اش رو توضیح نمی دم چون همین الان که دارم می نویسم داره گریم می گیره فقط اینکه سریع به خانواده ها خبر دادیم تا بیان و وسایل مورد نیاز رو بیارن و ....

ساعت 10 شب بود که خدا یه گل خوشکل و ناز به ما داد 

خدای شکرت به خاطر بزرگ ترین نعمت زندگیم .

 

 

نازنینم تولدت مبارک 

تولدت مبارک


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ترنم
27 تیر 92 6:02
مبارک مبارک تولدت مبارک آقا شنتیا به ما سر بزنی خوشحال میشیم
لاله
27 تیر 92 9:03
عزیزم تولدت مبارک ایشالا تولد 100 سالگیت